divendres, 15 d’abril del 2011

more blue flowers













CAT - Mireu quina casa tota en blau i plena de flors! Pertany a una artista que va començar al món de la pintura i va acabar al món tèxtil. I que millor ara, a la primavera, per omplir la casa de flors, i en aquest cas ho han fet amb els tèxtils!! El sofà, els quadres, les làmpares, mantes, coixins, fins i tot en el bany han posat rajoles de flors per decorar!! El que més m'ha cridat l'atenció, ha estat la butaca groga de flors de la cuina!


Que us sembla?
I avui per fi és divendres!!! A gaudir! 

********************

CAST - Mirad que casa toda en azul y llena de flores! Pertenece a una artista que empezó en el mundo de la pintura y terminó en el mundo textil. Y que mejor que ahora, en primavera, para llenar la casa de flores, y en este caso lo han hecho con los textiles!! El sofá, los cuadros, las lámparas, mantas, cojines, hasta en el baño han puesto baldosas de flores para decorar!!  Lo que más me ha llamado la atención, ha sido la butaca amarilla de flores de la cocina!

Que os parece?
Y hoy por fin es viernes!!! A disfrutar!

6 comentaris:

  1. Me encanta esa casa! Las flores quedan muy linda!!
    Tus posts despiertan en mi muchas ganas de tener una casa bien decorada :)
    saludos y buen finde.

    ResponElimina
  2. me ha encantado!!! imágenes guardadas en la carpeta de inspiraciones!!! jejeje. Besos!

    ResponElimina
  3. Me encanta el toque de color de los cojines!!! Una casa muy colorista y alegre. Me gusta!!!

    ResponElimina
  4. Me ha encantado tu blog, me parece muy bonito!
    Increíble decoración, son unos estampados de flore preciosos!

    ResponElimina
  5. acabo de descubrir el teu blog i m'he quedat impressionada...em requetexiflaaaaaaaaaaaaaa!!! la veritat es que estic intentat redecorar casa meva i m'encantaria que tingues aquest aspecte...tandebo me'n ensurti!!
    estarem en contacte!!

    si et vols passar pel meu blog, es de make-up, no se si et pot interesar però aqui el deixo:
    www.maquillaarte.blogspot.com

    ResponElimina
  6. Me encanta!! Cómo puede ser tan bonita?

    ResponElimina

Blogging tips